Статия

Най-здравословните видове сирене

reading-time-icon

Време за четене: 1 мин

reading-time-icon

Време за четене: 1 мин

Сиренето е висококалоричен продукт. Затова мнозина го изключват от диетата си. Съществуват обаче
видове, които са подходящи за здравословна диета. Най-здравословните сирена за хранене за вашето здраве:

 

Рикота – Този продукт съдържа протеини, цинк, витамини А и В. Той е с ниско съдържание на сол и ниско съдържание на мазнини. Той е направен от суроватка и може да бъде разпознат по белия си цвят и гранулираната структура. Като го консумирате редовно, можете да постигнете намаляване на кръвното
налягане.

 

Pecorino Romano – основната суровина за приготвянето му е овче мляко. Принадлежи към категорията твърди сирена. За тези, които имат непоносимост към краве протеини, той ще бъде чудесен заместител на пармезана.

 

Пармезан. Ако се запитате кои твърди сирена са най-полезни за хората, тогава първото място може да бъде дадено именно на този вид. Зрее
най-малко една година, а понякога отнема 2-3 години. Този вид е особено полезен за жени, деца и хора, чийто живот е свързан със спорта. Пармезанът се усвоява много по-добре в организма от другите видове. Той е богат на калций и фосфор, които са много важни за здравите кости.

 

В Parkmart ще намерите сирене за всеки вкус. За юни препоръчваме нови – рикота, пекорино, маскарпоне от италиански производител Granarolo.